یک راه خوب برای مراقبت از نفروپاتی فشار خون بالا
نوشته شده توسط : rshaole

یک راه خوب برای مراقبت از نفروپاتی فشار خون بالا(1) پا گرم قبل از رفتن به خواب: قبل از رفتن به رختخواب با پاهای گرم آب گرم، ماساژ پا، ترویج گردش خون، کمک به بالا بردن خستگی در طول روز است. به عنوان کوچک که ممکن است با یا بدون قرص های خواب آور، سعی کنید خواب طبیعی، آنها را به عادات خواب وابسته را ندارد.

(2) به آرامی بلند: از خواب بیدار، آیا عجله به بلند شوید، شما باید در فعالیت های تخت اندام و سر و گردن، کمر کشش نگاه تنبل نشسته، به طوری که عضلات اندام و عضلات صاف عروق به ولتاژ صحیح بازگرداندن تغییرات در نگرش برای دریافت تا جلوگیری از سرگیجه. به آرامی شنبه تا، فعالیت های اندام فوقانی با چند بار، و سپس خارج شدن از رختخواب، بنابراین فشار خون تاثیر چندانی ندارد.

(3) نگاهی به چرت زدن: کار یک روز صبح در بیماران مبتلا به فشار خون بالا، بعد از شام، شما را به چرت زدن، معمولا به مدت نیم ساعت تا یک ساعت است مناسب، استراحت سالمندان به مدت نیم ساعت افزایش. چشمان بسته، به طوری که بدن استراحت، فشار خون پایین تر است.

در اینجا برخی از روش های مراقبت از نفروپاتی فشار خون دارند. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: مراقبت,نفروپاتی فشار خون ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: